مدرک تحصیلی :

 

 

سوابق اجرایی و خدمتی :
 
 

 

 
شرح وظایف سامانه 137
 


 
 

  • مركز سامانه مديريت شهري 137 ، گامي موثر در راه دست يابي به مديريت يكپارچه شهري با تكيه بر فناوري ارتباطات است. با گسترش مرزهاي جغرافيايي، معضلات و تنش هاي موجود در شهر ها لزوم حضور همگان در عرصه مديريت احساس مي شود، از اين رو سامانه 137 تلاش مي كند از راه برقراري ارتباطي آسان و يكسان، مشاركت شهروندان را جلب نمايد لذا دريافت نيازها و خواسته هاي مردم از مجموعه شهرداري با توجه به آگاهي آنها نسبت به خلاء هاي موجود در سطح شهر و انتقال آن به مسئولين ذيربط مهمترين رسالت مركز سامانه 137 محسوب مي شود.
  • 137 سامانه دريافت و پيگيري درخواستهاي شهروندان و پل ارتباطي آنان با شهرداري تهران است.
  • 137 در سال 1379 به صورت يك صندوق صوتي پيام گير ايجاد گرديد و در سوم دي ماه سال 1384 باتوجه به گسترش درخواست هاي مردمي ، با بكارگيري دانش فناوري اطلاعات جايگزين روش قبلي شده و به تدريج از مركز ارتباطات مردمي به مركز هدايت ،كنترل و ساماندهي نيازها و معضلات شهري تحت عنوان" مركز سامانه مديريت شهري 137 " ارتقا يافت.
 

 

لطفا در جهت ارتقای خدمت رسانی و پیشرفت اهداف این اداره در نظر سنجی شرکت نمایید.


اینجا کلیک کنید

 

 

خلیل توکلی

رئیس سامانه 137

 

خلیل توکلی

رئیس سامانه 137

ارتباط با اداره

  تلفن
96011415

 

 شهرداری منطقه 5  ساختمان جدیدطبقه همکف