سوابق اجرایی و خدمتی :

 
 

  فرایند های اصلی:

 

شرح وظایف

137 چيست ؟

مركز سامانه مديريت شهري 137 ، گامي موثر در راه دست يابي به مديريت يكپارچه شهري با تكيه بر فناوري ارتباطات است. با گسترش مرزهاي جغرافيايي، معضلات و تنش هاي موجود در شهر ها لزوم حضور همگان در عرصه مديريت احساس مي شود، از اين رو سامانه 137 تلاش مي كند از راه برقراري ارتباطي آسان و يكسان، مشاركت شهروندان را جلب نمايد لذا دريافت نيازها و خواسته هاي مردم از مجموعه شهرداري با توجه به آگاهي آنها نسبت به خلاء هاي موجود در سطح شهر و انتقال آن به مسئولين ذيربط مهمترين رسالت مركز سامانه 137 محسوب مي شود.

137 سامانه دريافت و پيگيري درخواستهاي شهروندان و پل ارتباطي آنان با شهرداري تهران است.

137 در سال 1379 به صورت يك صندوق صوتي پيام گير ايجاد گرديد و در سوم دي ماه سال 1384 باتوجه به گسترش درخواست هاي مردمي ، با بكارگيري دانش فناوري اطلاعات جايگزين روش قبلي شده و به تدريج از مركز ارتباطات مردمي به مركز هدايت ،كنترل و ساماندهي نيازها و معضلات شهري تحت عنوان" مركز سامانه مديريت شهري 137 " ارتقا يافت.

-

 

 

چارت سازمانی

 

 

 

اسناد  راهبردی منطقه 5

شناخت و تحلیل راهبردی منطقه 5  شهرداری تهران

برنامه عملیاتی منطقه 5
 


 

لطفا در جهت ارتقای خدمت رسانی و پیشرفت اهداف این اداره در نظر سنجی شرکت نمایید.


اینجا کلیک کنید

 

 

..

رئیس سامانه 137

 

..

رئیس سامانه 137

ارتباط با اداره

 

  تلفن

96011415
 

 شهرداری منطقه 5  ساختمان جدیدطبقه همکف