نمایش خبری


با هدف جلب رضایت شهروندی انجام شد ؛ پاسخگویی بیش از 1156 پیام 1888 در منطقه 5  پایتخت


بازدید: 76
نظرات: 0
ایجاد شده توسط :
روابط عمومی منطقه ۵
تاریخ ارسال: 1397/8/2 13:50:16



 

بیش از 1156 پیام شهروندی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه 5 در 6 ماه سال جاری مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 : امیر رضا جلالی مدیر اداره  بازرسی منطقه با اعلام این خبر گفت: در6ماه سال جاری،  بیش 1156 پیام شهروندی درسامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ این منطقه پاسخ داده شده و  در سال گذشته در همین بازه زمانی بیش از 1344 پیام ثبت شده بود که امسال در مقایسه با سال گذشته ، پیام ها کاهش پیدا کرده است .

جلالی سامانه ۱۸۸۸ را از مهمترین مسیرهای  ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و افزود: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر کرده است و باید تلاش شود اطلاعات این سامانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم در برنامه ریزی ها، بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود :  رسیدگی صحیح به پیام ها ی مردم دراسرع وقت  باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان و کاهش پیام ها شده است و باید با تصمیم گیری های کلان در خصوص پیام ها، روزی برسد که نیازی به برقراری تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۸۸۸ نباشد .



print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

نام شما
پست الکترونیک
وب سایت
عنوان
نظر
تصویر امنیتی CAPTCHA
کد را وارد کنید
لطفا جهت راه اندازی به تنظیمات ماژول بروید.