نمایش خبری


با هدف جلب رضایت شهروندی انجام شد ؛ پاسخگویی بیش از 1156 پیام 1888 در منطقه 5  پایتخت


بازدید: 141
نظرات: 0
ایجاد شده توسط :
روابط عمومی منطقه ۵
تاریخ ارسال: 1397/8/2 13:50:16



 

بیش از 1156 پیام شهروندی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه 5 در 6 ماه سال جاری مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 : امیر رضا جلالی مدیر اداره  بازرسی منطقه با اعلام این خبر گفت: در6ماه سال جاری،  بیش 1156 پیام شهروندی درسامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ این منطقه پاسخ داده شده و  در سال گذشته در همین بازه زمانی بیش از 1344 پیام ثبت شده بود که امسال در مقایسه با سال گذشته ، پیام ها کاهش پیدا کرده است .

جلالی سامانه ۱۸۸۸ را از مهمترین مسیرهای  ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و افزود: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر کرده است و باید تلاش شود اطلاعات این سامانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم در برنامه ریزی ها، بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود :  رسیدگی صحیح به پیام ها ی مردم دراسرع وقت  باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان و کاهش پیام ها شده است و باید با تصمیم گیری های کلان در خصوص پیام ها، روزی برسد که نیازی به برقراری تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۸۸۸ نباشد .



print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

نام شما
پست الکترونیک
وب سایت
عنوان
نظر
تصویر امنیتی CAPTCHA
کد را وارد کنید